ZThemes
arieluma
this is an aion blog! Giiza my chanter is the ☆! (`・ω・´)” please ask if you have any questions...

& Azphelumbra daeva...

7 Reblog

http://pullzilla.tumblr.com/post/93091117085/today-we-were-literally-chased-by-damn-near-a-full

pullzilla:

today we were literally chased by damn near a full alliance of asmos all the way from icethorn to beritra’s bane. i feel like my whole group earned gold medals in the cross country olympics.

ngl it was fun as fuck and i feel a bit bad for killing their kisk since that’s usually so not my style,…

it was the best! WE DON’T NEED NO CLERIC! lmao

6 Reblog
pullzilla:

panda power! 

pullzilla:

panda power! 

24 Reblog
pullzilla:

still can’t get over how cute these leaf umbrellas are

CUTE BUTT

pullzilla:

still can’t get over how cute these leaf umbrellas are

CUTE BUTT

40 Reblog

groovy bitch :3

6 Reblog

gine-kr:

Perfect Timing!

pfff 

7 Reblog
shanglao-kr:

giiza-aion:

oh yeah so i got this bby a bit ago, i still can’t believed i was the only chanter in group when pullzilla looted this puppy for me. its def not done but something for now, it hits a lot harder than my ac staff so thats super nice. :3



YAS 

shanglao-kr:

giiza-aion:

oh yeah so i got this bby a bit ago, i still can’t believed i was the only chanter in group when pullzilla looted this puppy for me. its def not done but something for now, it hits a lot harder than my ac staff so thats super nice. :3

YAS 

4 Reblog

yukitank:

giiza-aion: COOL CHICKEN FETUS GLASSES

… pls explain

ITS CAUSE chantu was telling me about js eating chicken fetus??? and js said its really gross to look at, and he was joking that you had to wear dark sunglasses in order to eat it. then thats what i said COOL CHICKEN FETUS GLASSES LMAO

6 Reblog

gine-kr:

Chanter POWER! 

GIIINEEE YAS <3 WE CUTE

6 Reblog

seniex:

WHERE DA PANDA AT?

:O i SEE MEEe

6 Reblog

pullzilla:

seniex:

beerzilla cutest templar eva

yYOOUUUUUUUU

HE IS THE CUTEST!!!